افزودنی‌های مناسب برای خوراک دام

مزارع گاو شیری در حال رشد هستند، و از فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کنند، تا بهره‌وری و کارایی‌هایشان را افزایش دهند. علاوه بر این ، متخصصان این صنعت با چالش حفظ کیفیت رشد شیر روبرو هستند. تغذیه یک عامل مهمی است که بر عملکرد و سلامت رفاه ، و تولید گاه موثر است میزا بالای جیره سازی غذایی میتواند منجر به عواقب شدید ، کاهش بهره وری و در نهایت کاهش سود آوری مزرعه بشود. (SARAH) یک نگرانی بزرگ برای دامپرورهاست چون با کاهش مصرف ماده خشک و حجم فیبر همراه است و حتی کاهش چربی شیر ، لامینیت و آبسه‌های کبدی ، حتی مرگ ممکن است در این شرایط رخ دهد.  برای پیشگیری به سارا و اسیدوز تحت حاد شکمبه از افزودنی‌های مختلف خوراکی استفاده می‌شود.
که در بین آنها بافر بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌گیرد. بافرها ترکیبی از یک اسید ضعیف همراه با نمک مزدوج آن هستند که به حفظ PH آن کمک می‌کند و اسید را خنثی می‌کند  و سطح چربی شیر را کاهش می‌دهد.
شرکت آرون، با ارائه بهترین مسیر برای خوراک دام و طیور و مکمل خوراک دام و طیور، به عنوان راهکاری مطمئن و کارآمد در بهبود تغذیه و بهداشت دام و طیور شناخته می‌شود. همچنین، با قیمت مناسب و کیفیت برتر، قیمت ملاس را به عنوان یکی از بهترین مکمل‌ دامی ارائه می‌دهد.
بنابراین تعادل بحرانی اسید استیک پروپیونیک را کنترل می‌کند بافرها در پیشگیری از سارا بسیار موثر هستند. بافرها می‌توانند از طریق ترشح بزاق و یا از طریق بافرهای غذایی مانند بی کربنات سدیم تامین بشود بافرها ممکن است از رشد بیش از حد لاکتوباسیل‌های مقاوم به اسید هم جلوگیری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *