آرون تک 

سیستم رکوردگیری هوشمند

فناوری آرون‌تک شامل تگ‌های هوشمند گوش و نرم افزار مدیریت و زیر مجموعه هوشمند سازی در صنعت دام است. به صورت کاملا ساده این سیستم بینش و افزایش کارایی مورد نیاز برای کنترل و بهبود نتایج را در اختیار مدیران دامداری قرار می‌دهد. به کمک این سیستم فرآیند شیردوشی بسیار سریع و کارآمد، به دوستانه‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. مدیران و صاحبان دامداری‌ها نه تنها می‌توانند با کمترین هزینه نسبت به هزینه کارگری و در هر لحظه آخرین آمار میزان تولید گله را بدست آورند بلکه نرم افزار، آنالیز دقیقی از تغییرات تولید شیر در طی روزهای گذشته هم در اختیار افراد قرار می‌دهد و به این وسیله امکان بررسی کیفیت خوراک و تغییرات احتمالی مدیریتی در گله را نیز فراهم می‌کند. از دیگر مزایای این سیستم تشخیص درجه حرارت شیر تولیدی است که با توجه به این مسئله که در زمان بروز بیماری‌هایی مثل بیماری ورم پستان ، درجه حرارت شیر افزایش می‌یابد پس به کمک این سیستم می‌توان به درگیری گاو با ورم پستانی هم پی‌برد. همچنین همانطور که می‌دانید سرعت دوشش دستگاه شیردوش موضوع مهمی است که می‌تواند اثرات زیادی بر سلامت پستان داشته باشد مثلا سرعت بالای دوشش می‌تواند به این معنا باشد که مکش دستگاه شیردوش بیش از حد مناسب است که قطعا می‌تواند به سیستم پستانی آسیب وارد کند. سیستم هوشمند سازی در صنعت دام رکوردگیری با بررسی دیتای جمع‌آوری شده از فرآیند دوشش می‌تواند تشخیص دهد که سرعت دوشش در چه وضعیتی قرار داشته و در صورت نیاز به مدیران بخش اخطار دهد.

مهمتر از آن سلامت گاو، کیفیت شیر و سرعت شیردوشی است که در سطح کاملاً جدیدی از طریق فناوری مراقبت می‌شود.

رفاه گاوهایتان، حفظ تولید بهینه شیر با کیفیت بالا و کنترل هزینه‌ها، دغدغه همیشگی همه دامداران در جهان است.‌ در سراسر جهان بیش از بیست سال است که با موفقیت از سیستم‌های هوشمند استفاده می‌شود. این سیستم‌ها یک روش کارآمد را ارائه می‌دهند که سلامت حیوانات به عنوان اصلی‌ترین هدف می‌باشد.

چرا ما این سیستم رو ایجاد کردیم؟

برای حفظ بالاترین سلامت پستان، راحتی گاو، کیفیت شیر و سرعت شیردوشی.

این سیستم چگونه عمل می‌کند؟

ثبت تولید شیر آرون‌تک توسط شرکت سپاهان اندیشه سازان آرون ابزاری قدرتمند است که داده‌های دقیق تولید و جریان شیر را برای هر گاو در طول هر دوشش جمع‌آوری می‌کند و داده ارزشمندی در مورد بهره‌وری و سلامت او ارائه می‌دهد. این تکنولوژی به شما امکان می‌دهد تصمیمات مدیریتی هوشمندانه‌ای بگیرید تا به بالاترین شرایط و تولید هر گاو و کل گله برسید.

مزیت این سیستم چیست؟

  • افزایش تولید و سلامت گاو از طریق داده‌ها
  • دوشش شیر سریعتر و کارآمدتر
  • دیدن اطلاعات در یک چشم به هم زدن
  • نصب، نگهداری آسان
  • ادغام، حذف و جابه‌جایی گاوها به صورت ساده
  • نهایت استفاده از گاوها و زمان خود